Virtualus ofisas

Unikalių dizainų

Įvykdytų projektų

Metų dirbame jums

Valandų išklausytų kursų

Nuotolinis darbas

Tai vieta nuotoliniam darbui bei produktyvumo didinimui. Virtualus ofisas randasi privačiame serveryje ir suteikia galimybę dalintis failais, bendrauti, planuoti bei sekti darbų eigą ir dar daugiau. Tai virtualaus ofiso paslauga, kur visi reikalingi ofiso įrankiai prieinami visai Jūsų komandai iš bet kokios vietos pasaulyje. Tai labai patogus būdas tiek apsaugoti duomenis, tiek efektyviau planuoti darbus, į kuriuos gali būti įtraukti visi darbuotojai, o tai lemia geresnę komunikaciją įmonės viduje ir sklandesnius darbo procesus.

Mes siūlome sistemą, kurią sudaro dokumentų saugykla (jūsų dokumentai bus saugūs sugedus kompiuteriui, jį praradus ar pan., taip pat, galėsite juos pasiekti bet kuriuo metu ir iš bet kurio kompiuterio), susirašinėjimo ir video pokalbių galimybė, patogus darbų planuoklis, kuriame galima stebėti pardavimų ar kitų užduočių procesus, kalendorius, kontaktų knygelė. Visus šiuos įrankius galės pasiekti visa Jūsų komanda, o administratorius valdys, kas gali koreguoti informaciją. Taip pat, mūsų virtualaus ofiso sistema leis keliems asmenims vienu kartu dirbti prie Word ir Excel, todėl darbas taps dar efektyvesnis. Siūlome įvairias virtualaus ofiso talpas serveryje, dėl išsamesnės informacijos ar iškilusių klausimų, siūlome susiskambinti ar susitikti ir aptarti virtualaus ofiso galimybes Jūsų įmonei.

Privalumai:

  • Dokumentai serveryje visuomet saugūs, todėl nereikia jaudintis dėl prarasto ar sugedusio kompiuterio, pamesto USB rakto, išorinio disko.
  • Automatinis sinchronizavimas į virtualų ofisą tiesiogiai iš kompiuterio.
  • Galimybė bendrauti su kolegomis žinutėmis ar vaizdo pokalbiais kompiuteriu ir mobiliuoju telefonu.
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu, gaunant prieigą prie dokumentų ir kitų svarbių darbo priemonių.
  • Virtualų serverį galima pasiekti iš bet kurios pasaulio vietos.
  • Individualus kalendorius kiekvienam darbuotojui, kuriuo galima dalintis ir pildyti keliems asmenims vienu metu.
  • Darbų planuoklis, kur darbus planuoti galima tiek individualiai, tiek kartu su komanda, priskiriant užduotis kiekvienam komandos nariui.
  • Ir daugiau įvairių galimybių, kurias galima pritaikyti jūsų poreikiams.

Verslą sudaro įvairūs procesai ir skirtingos sritys. Kiekviena iš jų dažnai turi savo programinę įrangą, tačiau jos visos yra skirtingos ir paprastai tarpusavyje nebendrauja. Kol įmonė yra nedidelė, tai problemų gali nekelti, tačiau išaugus įmonei ar išplėtus veiklos sritis yra sudėtinga viską sureguliuoti. Tikimės, jog Jūsų vadovaujamoje įmonėje visi veiklos procesai sureguliuoti labai gerai ir Jūs puikiai juos kontroliuojate. Tačiau, jei jaučiate, jog vis tik dar yra erdvės tobulėjimui, - mes siūlome Jums šiuolaikinę universalią verslo procesų valdymo programą, veikiančią virtualaus ofiso sistemos pagrindu, kuri gali sujungti bei automatizuoti pačias įvairiausias sritis, taip padėdama sutaupyti nemažai laiko bei kitų resursų.

Jums reikalinga patogi IT sistema nuotoliniam darbui jei:

  • Užimate vadovo ar vadybininko pareigas ir daug laiko praleidžiate komandiruotėse;
  • Jūsų įmonė turi filialus kituose miestuose ar net šalyse;
  • Po darbo, išeiginę dieną arba atostogaujant nutiko neplanuotas įvykis. Pavyzdžiui, Jūs krepšinio rungtynėse, o klientas paprašė skubiai pakeisti keletą komercinio pasiūlymo eilučių ir atsiųsti, nes tuoj perduos apmokėjimui;
  • Norite įdarbinti Jums reikalingos kvalifikacijos neįgalų asmenį, bet negalite užtikrinti patogaus patekimo į biurą;
  • Užtikrinti sklandų darbą su įmonės buhalterija. Ypač tinkama, jei buhalteris dirba kitoje vietoje, nei randasi jūsų įmonė;
  • Nesunkiai fiziškai susižalojote;
  • Patekote į gydymo ar reabilitacijos įstaigą;
  • Paskelbta užkrečiamos ligos epidemija.

Virtualus ofisas

Virtualaus ofiso pažanga išsprendė daugumą nuotolinio darbo iššūkių. Šis įrankis suteikė sprendimus tokioms problemoms, kaip duomenų pasiekiamumas, saugumas, lankstumas, laiko planavimas, užduočių planavimas, paskirstymas ir vykdymo administravimas, projektų administravimas, o svarbiausia- bendradarbiavimo su kolegomis ir partneriais galimybes. Tad įmonės, kurios naudoja savo veiklai virtualaus ofiso sistemą, palankiai žiūri į nuotolinį darbą arba darbo iš namų galimybes. Kaip žinoti, kad virtualaus ofiso paslauga jums tinkama? Siūlome atsižvelgti į žemiau pateiktas rekomendacijas.

Virtualaus ofiso paslauga idealiai tiks jūsų įmonei, jei:

  • Užsiimate prekyba (apjungsime el. parduotuvę, fizinę parduotuvę su kasos aparatu, sandėlius ir apskaitą);
  • Esate paslaugas teikianti įmonė;
  • Užsiimate projektine veikla;
  • Esate gamybinė bendrovė (adaptuojame bet kokiai gamybos sričiai);
  • Teikiate sandėliavimo paslaugas;
  • Esate vidutinė arba didelė statybų bendrovė;
  • Užsiimate logistikos veikla (nesvarbu dideli ar maži esate);
  • Jei jums reikalinga sistema nuotoliniam darbui.

Virtualaus ofiso diegimo kainos paskaičiavimas - tai atskiras ir nepaprastas procesas. Gauname nemažai užklausų, kur tiesiog klausiama: „Kiek kainuoja virtualaus ofiso diegimas?“ Deja, bet neatlikę poreikių analizės to atsakyti negalime. Galime pateikti labai labai preliminarų vertinimą pagrįstą buvusių diegimų patirtimi, bet tikslus biudžetas įmanomas tik įvertinus tiklsų Jūsų poreikį ir lūkesčius. Visuomet raginame drąsiai kreiptis į mus ir tais atvejais, kai jau naudojatės virtualaus ofiso paslaugomis, bet manote, jog jums trūksta žinių apie sistemos veikimą ir jos galimybes, arba, tiesiog, ieškote galinčių jums patarti ir pasidalinti patirtimi. O gal turite idėją kaip pagerinti jūsų procesą, bet reikalingos virtualaus ofiso programuotojo paslaugos?

Virtualus ofisas

Pritaikysime virtualaus ofiso galimybes pagal jūsų poreikius, nes tai – lanksti, lengvai pritaikoma sistema, kuri palengvina kasdieninį darbą ir paverčia jį produktyvesniu bei efektyvesniu. Virtualų ofisą galime pritaikyti ir tarpusavyje sujungti įvairių įrenginių procesus, automatizuoti daugybę funkcijų ir įdiegti naujas. Tai nepakeičiamas pagalbininkas gamybos, buhalterijos, transporto ir kitoms vidutinio dydžio bei didesnėms įmonėms. Daug įvairiausio profilio įmonių naudojasi keliomis programomis. Dažniausiai Excel ir vieną iš populiarių apskaitos programų. Labiau pažengusios įmonės turi CRM ir apskaitą. Dažnai sutinkame naudojančius 3 ar net daugiau tarpusavyje nesusijusias programas. Siūlome šios problemos sprendimą, - valdykite/skaitmenizuokite visą savo veiklą vienoje vietoje. Taip pat, tai puikus įrankis, leidžiantis apsaugoti įvairius dokumentus nuo praradimo, nes visi dokumentai talpinami virtualiame serveryje ir juos galima pasiekti iš bet kurio kompiuterio. Tai ne tik pagreitina darbą, bet ir pagerina komunikaciją tarp kolegų, nes virtualus ofisas suteikia galimybę su kolegomis bendrauti, dalintis dokumentais ir pan. Virtualaus ofiso verslo valdymo sistema turi visas CRM funkcijas, įskaitant skambučių ir susitikimų valdymą, leidžiantį gerokai patobulinti kontaktavimą su potencialiais bei esamais klientais. Šios šiuolaikiniame versle tiesiog būtinos funkcijos ne tik pagerina komunikaciją su klientais, bet ir padeda padidinti pardavimus. Dabar daugelis įmonių savo darbo dienos be virtualaus ofiso nebeįsivaizduoja, o pasaulį ištikus masinei epidemijai, virtualus ofisas daugeliui įmonių gali būti išsigelbėjimas nuo pačio blogiausio scenarijaus.

Atlikti darbai

Klientų atsiliepimai

Dažniausiai užduodami klausimai